poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kolia boho/ Necklace in boho chic

Odkąd moi znajomi i krewni dowiedzieli się, że zajmuję się rękodziełem zaczęli dostarczać mi różnych dziwnych rzeczy na zasadzie: "może ci się przyda, jak nie to wyrzuć". W ten to sposób moja pracownia rozrasta się od tkanin, szmatek, pasków, tasiemek i innych dziwactw (np. spódniczka z kolczugi :)), w tym także koralików. Postanowiłam część z nich jakoś spożytkować i w tym samym momencie wpadła mi w ręce książka pani Kathariny Dietrich "Biżuteria z koralików". Naprawdę ciekawy poradnik :) Pomysł na kolię z koralików pochodzi właśnie z tej książki. Wzór wymyśliłam sama, a właściwie powstawał on na bieżąco, jakby sam z siebie. Naszyjnik utrzymany jest w stylu...hmmm indiańsko-afrykańskim, dlatego otrzymał tytuł boho. Mam takie przeczucie, że styl boho będzie niedługo dość popularny... ;)



Robótka na płótnie, zamiast tamborka użyłam drewnianej ramki/a needlework on canvas, as a embroidery hoop I used a wooden frame
photos: Papagena
♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♠♣♥♦♦♠♣♥♦♠♣ 
Since my friends and relatives got to know that I've been dealing with craft, they have provided me with strange things based on "maybe it will come in handy, if not, just throw it away." In this way my workshop grows from fabrics, cloths, belts, cords, and other oddities (eg. a skirt from chain mail :)), including the beads. I decided to make use of part of them and at the same time a book of Mrs. Katharina Dietrich "Perlenzauber" (Magic Beads) fell into my hands. A really interesting tutorial :) The idea for a necklace of beads comes from this book. The pattern came up alone, and in fact it was created on the fly, as if by itself. Necklace is in the style of ... hmmm Native American-African, and therefore received the title of boho. I have a feeling that boho style will soon be quite popular ... ;)
 

1 komentarz:

  1. boho®style by Papagena!!!

    OBSERWATOR

    OdpowiedzUsuń